Jäsentidote 4/24

2.5.2024

* Jytyssä vietetään PERHEPÄIVÄÄ la 8.6. Jokainen yhdistys voi järjestää tapahtuman tai ideoida päivää haluamallaan tavalla. Jyty Saimaa ry tarjoaa perhepäivänä yhdistyksen jäsenille 2 kpl yhden pallon irtojäätelöä. Edun saa käyttöön jäsenkorttia näyttämällä. Jäätelökioskit, missä edun voi käyttää ovat Taipalsaari, Taavetti, torin kioski, Lpr:n satamatori ja Joutseno (paikat varmistuvat lähiaikoina ja tiedotamme asiasta heti).

* JYTYN SYYSPÄIVÄT pidetään 6.-8.9. Imatran kylpylässä Jyty Saimaa ry:n järjestämänä. Yhdistys avustaa jokaista jäsentä 100 €. Tervetuloa viettämään ikimuistoinen viikonloppu Saimaan rannalla. Ilmoittautuminen kotisivujen kautta https://jytysaimaa.jytyliitto.net/uusi-sivu2/ . Jos haluat talkoolaiseksi, laita viestiä spostilla seija.hovi73@gmail.com Kerro ajankohta, milloin voisit talkoilla.

* Jo perinteeksi tulleet JYTYTANSSIT tanssitaan Ylämaalla Nutikan lavalla 23.8. klo 20 alkaen. Tansseja tahdittaa Kake Randelin. Jäsenkorttia näyttämällä lippuluukulla pääset ilmaiseksi tansseihin.

* Vuosi 2024 on vaalivuosi. Vuoden loppuun mennessä yhdistys järjestää luottamusmiesvaalit. Hallituksen toiveena on, että saisimme mahdollisimman moneen työpaikkaan jytyläisen luottamusmiehen. Jos olet kiinnostunut ja haluat tietää lm tehtävästä enemmän voit ottaa pj. Seijaan yhteyttä. Liitto tasolla käydään myös hallinnonvaalit. Syksyllä valitaan uusi liittovaltuusto ja liittohallitus. Uuden valtuuston järjestäytymiskokous on marraskuun lopulla. Jos olet kiinnostunut ehdokkuudesta, ota yhteyttä pj. Seijaan.